בצל הדיונים המשפטיים נגדו: בן אליעזר אושפז בבית החולים

כזכור, בן אליעזר נמצא בעיצומם של דיונים בבית המשפט, בעקבות האשמות של שוחד. בעקבות מחלתו הוא נאלץ להעדר רבות מהדיונים שהתקיימו בעניינו.
דוד לזר No Comments on בצל הדיונים המשפטיים נגדו: בן אליעזר אושפז בבית החולים

רפואה שלימה • השר והח"כ לשעבר בנימין פואד בן אליעזר, אושפז בבית החולים 'אסף הרופא' בבאר יעקב, בעת טיפול דיאליזה אותו הוא עובר בעקבות מחלת הכליות ממנה הוא סובל

צילום: Flash90
כזכור, בן אליעזר נמצא בעיצומם של דיונים בבית המשפט, בעקבות האשמות של שוחד. בעקבות מחלתו הוא נאלץ להעדר רבות מהדיונים שהתקיימו בעניינו.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר והח"כ לשעבר בנימין פואד בן אליעזר, אושפז בבית החולים 'אסף הרופא' בבאר יעקב, בעת טיפול דיאליזה אותו הוא עובר בעקבות מחלת הכליות ממנה הוא סובל.

בן אליעזר חש ברע במהלך טיפול רפואי, בתחילת החודש הקודם, במהלך טיפול דיאליזה הוא אושפז במחלקה הנוירולוגית בבית החולים אסף הרופא ואף נבדק החשד כי לקה באירוע מוחי.

כזכור, בן אליעזר נמצא בעיצומם של דיונים בבית המשפט, בעקבות האשמות של שוחד. בעקבות מחלתו הוא נאלץ להעדר רבות מהדיונים שהתקיימו בעניינו. למרות מחלתו, היועץ המשפטי לממשלה החליט לדחות את בקשתו לעיכוב ההליכים הפליליים נגדו.

"לאחר שבחן את מכלול נסיבות העניין, לרבות חומרת המעשים המיוחסים למר בן אליעזר, נסיבות ביצועם והאינטרס הציבורי בקיום ההליך, לא מצא היועץ המשפטי לממשלה כי יש במצבו הרפואי, שהיועץ המשפטי לממשלה איננו מקל בו ראש, ובנימוקים שפורטו בבקשה מטעמו כדי להצדיק את עיכוב ההליכים הפליליים במקרה זה", נמסר בהחלטת היועץ.

 



0 תגובות